Widok szczegółowy

Multi-ceny jednego produktu

Za pomocą tego rozszerzenia zyskuje się wiele możliwości tworzenia różnych cen.

Można ustawić np. kilka różnych cen dla jednego produktu (bądź grupy produktów).
Ceny mogą zależeć od poszczególnych klientów (bądź grup klientów).

Do dyspozycji są dwa rodzaje cen:
Cena regularna
Cena promocyjna

Przykład 1:
klient X po zalogowaniu powinien zobaczyć inną cenę.
„Normalna” cena produktu: 100,-
Wpisana cena zwykła dla klienta X: 85,-
Klient X wchodzi na stronę sklepu internetowego: i widzi najpierw następującą cenę: 100,-
Klient X loguje się na stronę sklepu: i widzi cenę 85,

Przykład 2:
chcemy, aby klientowi X produkt podany w przykładzie 1 wyświetlił się dodatkowo w ramach promocji.
Dodatkowa podana cena promocyjna: 75,-
Klient X wchodzi na stronę sklepu internetowego: i widzi najpierw następującą cenę: 100,-
Klient X loguje się na stronę sklepu: widzi przekreśloną cenę 85, a obok cenę promocyjną wynoszącą: 75,-
zł 10,00 /mc.