Założenie firmy

Firma została założona w 2002 r., długi to czas, od kiedy zajmujemy się systemami sklepowymi wszelkiego rodzaju. W dużej części optymalizowaliśmy systemy sklepowe dla wyszukiwarek, tak by osiągano coraz lepsze rezultaty.

Stworzenie uniwersalnego systemu (poprzednik naszego systemu)

W 2005 r., trzy lata później, postanowiliśmy stworzyć własny system sklepowy z naciskiem na optymalizację pod działanie wyszukiwarki i funkcjonalność. Proces ten rozpoczął się wraz z tworzeniem naszego poprzednika "CPLoaded".

Ukończenie naszego systemu-poprzednika

Program CPLoaded zaoferowano do sprzedaży po raz pierwszy w 2008 r.
Cel, który sobie postawiliśmy - stworzenie programu "uniwersalnego", który byłby dostępny dla szerokiego kręgu odbiorców - został nie tylko osiągnięty, ale i znacznie przekroczony, poprzez stworzenie systemu, który stale był rozszerzany o nowe funkcje.
Dzięki automatycznemu systemowi aktualizacji użytkownicy nie muszą samodzielnie dokonywać aktualizacji lub wgrywać rozszerzeń.

Rozpoznanie słabości wraz z wzrostem funkcjonalności

Wraz z rosnącą funkcjonalnością naszego systemu-poprzednika zauważyliśmy, że to zwiększenie funkcjonalności jest połączone z coraz większym nakładem pracy ze strony użytkownika sklepu i administratora. Z czasem było go coraz trudniej administrować, ponieważ zwiększała się jego złożoność. Poprzez to działanie systemu stawało się coraz wolniejsze.

Bardzo nam zależy na prostocie obsługi sklepu.
Szybkość/wydajność jest bardzo ważnym czynnikiem w opinii użytkowników i z punktu widzenia wyszukiwarek. Dla odwiedzających szybkość jest ważna, żeby powrócić do zakupów. Wyszukiwarki natomiast lepiej oceniają szybsze strony i lepiej je pozycjonują niż wolniejsze.

Początek sklepu internetowego scotti:Shop™ i przeniesienie siedziby firmy

By móc lepiej zarządzać kosztami przy stworzeniu naszego sklepu scotti:Shop™, siedzibę firmy przeniesiono w październiku 2010 z Austrii do Polski.

W grudniu 2010 rozpoczęto prace nad stworzeniem nowego systemu sklepu scotti:Shop™, który wyróżnia się przede wszystkim:
  • bardzo dużą szybkością/wydajnością
  • prostotą obsługi administracyjnej
Dalsze zalety sklepu scotti:Shop™ to:
  • modularną budowę, poprzez co wtyczki (rozszerzenia) dla Twojego sklepu scotti:Shop™ mogą zostać szybciej utworzone
  • modularna budowa sprawia, że sklep scotti:Shop™ zachowuje w dalszym ciągu we wszystkich innych nie zmienionych obszarach swoją początkową wydajność
  • łatwy w obsłudze system szablonów, który z jednej strony oferuje możliwość stworzenia w szybki i nieskomplikowany sposób wyglądu, a z drugiej strony, mimo to, pozwala na dokonanie dalej idących zmian w wyglądzie sklepu.

Ukończenie naszego sklepu scotti:Shop™

W listopadzie 2012 zakończono prace nad naszym sklepem scotti:Shop™.
Jednak nigdy nie bedziemy widziec scotti:Shop™ jako "zakończonego". scotti:Shop™ zawsze będzie się dalej rozwijać.

Rozpoczęcie przedsprzedaży i długiej fazy testowej

W grudniu 2012 rozpoczęliśmy konwersję kilku wybranych sklepów do nowego systemu sklepowego scotti:Shop™.

Planowany koniec fazy testów

Planowany koniec fazy testowej był ten moment gdy zakończyliśmy prace nad naszym automatycznym systemem aktualizacji.
Prace nad automatycznym systemem aktualizacji zostały zakończone w marcu 2016.