Ogólne

  • Brak ograniczenia liczby produktów/kategorii. Dzięki scotti:Shop™ możesz dowolnie wprowadzać wiele produktów. (dzięki dodatkowym optymalizacjom bazy danych można uniknąć spadku wydajności powyżej ok. 60.000 produktów)

Międzynarodowe wsparcie

  • Brak ograniczeń przy kolejnych językach i znakach. scotti:Shop™ wspiera wszystkie zagraniczne znaki. Obejmuje to także języki z cyrylickimi literami, języki czytane od prawej do lewej strony oraz inne czcionki, jak język japoński, chiński czy mandaryński.
  • Możliwa większa liczba stawek podatkowych , regulowana w zależności od grup produktów/klas produktów, grup klientów/klas klientów i kraju pochodzenia klientów.
  • Konfigurowalny wybór kraju przy rejestracji klienta
  • Podanie numeru identyfikacyjnego VAT przy rejestracji możliwe dla dostaw wolnych od podatku obrotowego
  • Podział krajów na strefy ułatwiający korzystanie (np.: dla reguł podatkowych)
  • Ograniczenie możliwości wysyłkowych do specyficznych krajów
  • Przydział grup do możliwości wysyłkowych służący automatycznemu obliczeniu podatku kosztów wysyłki

Rozszerzenia oferują wiele dodatkowych możliwości, jak np.:

  • Różne waluty (wraz z możliwą aktualizacją kursu poprzez serwer walutowy)
  • itp.

Katalog (produkty, kategorie)

  • Zintegrowane dynamiczne wyszukiwanie (wyrzuca pierwsze wyniki już przy pisaniu), aby można było szybciej znaleźć produkty.
  • Możliwy pełen opis kategorii wraz ze zdjęciami (zależny od szablonu)
  • Możliwy jednoczesny wykaz kategorii i produktów (zależny od szablonu)
  • Możliwość zapisania większej ilości wersji zdjęć do produktów i kategorii
  • Możliwość dodatkowych informacji o produktach (np.: dane o producencie lub inne specyfikacje produktu)
  • Możliwe wstępne sortowanie produktów i kategorii (dalsze sortowania przez klienta)
  • Integrowalne dodatkowe moduły w opisie produktów (np.: "Produkt został kupiony wraz z następującymi innymi produktami", "Nowe produkty", itp., prezentacja zależna od szablonu)

Rozszerzenia oferują wiele dodatkowych możliwości, jak np.:

  • Różne prezentacje wariantów ze stanem magazynowym
  • Różne możliwości prezentacji zdjęć produktu i kategorii (np.: slider, zoom, itd., prezentacja zależna od szablonu)
  • Stan magazynowy w formie tekstowej lub jako sygnalizacja świetlna
  • itp.

System po stronie klienta

  • • System koszyka produktów z ciągłym zapisywaniem artykułów. Twój klient może wygodnie zalogować się z domu, miejsca pracy lub u znajomego, jego koszyk produktów jest dostępny od razu po zalogowaniu i zawiera wszystkie wybrane wcześniej artykuły.

Zarządzanie kontem klienta

  • Zarządzanie adresami: Klienci mogą zapisać podczas zakupu osobne adresy rozliczeniowe i adresy dostawy – np.: w przypadku wysyłki prezentów. Dla późniejszego użytku klient może zapisać dodatkowo kolejne adresy.
  • Przegląd zamówień: Klienci dysponują zintegrowanym przeglądem wszystkich dokonanych zamówień i mogą monitorować status także wcześniej dokonanych zamówień.
  • itp.

Funkcjonalności dla marketingu i składania ofert

  • Grupy klientów
  • Grupy produktów
Wraz z grupami produktów i klientów otwierają się liczne możliwości szybkiego sterowania ofertami, które mogą być indywidualnie przypisywane do grup produktów lub poszczególnych grup klientów. Poprzez przydzielenie grupy produktów w połączeniu z grupą klientów pewnej cenie ofertowej, sterujesz tysiącami produktów przy pomocy jednej reguły.

Rozszerzenia oferują wiele dodatkowych możliwości, jak np.:

  • Sporządzenie oferty dla poszczególnych klientów lub produktów
  • Przekazanie wszystkich produktów do różnych porównywarek cenowych (np.: billiger.de, preis.de, guenstiger.de, itp..) przy pomocy rozszerzenia eksportu danych
  • itp.

Optymalizacja wyszukiwarek

  • Indywidualne metadane dla każdego produktu i każdej kategorii
  • Ukrycie session-ID dla ochrony przed botami, dla adresów URL przyjaznych dla wyszukiwarek

Rozszerzenia oferują wiele dodatkowych możliwości, jak np.:

  • URL-Rewrites z kompletną kontrolą nad wyprowadzanymi adresami URL
  • Automatyczne sporządzanie metadanych: meta słowa kluczowe, meta opisy dla produktów
  • Automatyczne sporządzenie mapy strony do wykorzystania w szablonie
  • Przyjazna dla Google mapa strony do przekazania wyszukiwarce Google
  • itp.